Program škálování e-shopu“ — Jak najít tahouny tržeb a proměnit je v další růst?

Dostali jste e-shop do bodu, kdy generuje slušné obraty a ziskovost. V podstatě rostete s trhem, ale nevíte jak skokově vyrůst? Přesně to jsme řešili s klienty jako Cistedrevo.cz, Alpinepro.cz, Smartyhodinky.cz, Flagranti.cz a další.

A v podstatě u všech byl příběh stejný. Mohli jsme ladit reklamu a vytáhnout z ní ještě o 0,5% lepší výkon a nebo nižší PNO. Ale bylo potřeba vyrůst 2 - 4x a to nejen v hlavní Vánoční sezóně. Bylo potřeba to uchopit jinak.

A tak jsme si začali procházet data od GA4, e-shopu, přes nástroj Clarity. Sledovat co funguje, na co zákazníci reagují a na co ne. Začaly se postupnými krůčky vylepšovat e-shopy. Sledovali jsme kam vodíme drahou návštěvnost, jaké jsou konverzní poměry, začali jsme sbírat zpětnou vazbu zákazníků a spousty dalších kroků.

To celé jsme pak završili hledáním tzn. HERO produktů. Na kterých jsme postavili strategii škálovatelných kampaní. Na HERO produkty jsme naplánovali kampaně, od cílových stránek, cenotvorby, balíčků, kreativ, reklam, influencerů, emailingu, apod. Zkrátka všeho, co mohlo pomoci této škálovatelné kampani uspět.

Na našem vlastním e-shopu Kralovstvizdravi.cz jsem naplánovali kampaň na vytipovaný hero produkt Královský spánek. Pro představu se můžete podívat co vše zhruba znamenala příprava:

No nebudu to zbytečně natahovat. Výsledek této škálovací kampaně je, že jsme za 10 dní vyprodali celou šarži navíc ziskově. A rovnou objednali 3x větší šarži. Protože jsme rovnou začali navyšovat rozpočty.

Vypadá to jednoduše. Ale není to jen o jedné kampani.

Je za tím systematický proces 12+1 kroků, které provádíme u každého e-shopu.

A právě tento proces jsem dal do online kurzu, který si můžete projít krok za krokem. Začíná to analýzou zákazníků od Clarity přes dotazníky, pokračuje to přes vylepšování konverzního poměru (UX), dopravného, ... Až po důvěryhodnost, efektivní reklamní kampaně, kreativy a vyhodnocení.

Pokud nemáte prostor sedět u online kurzu, ale potřebujete pomoci se škálováním, tak si semnou rovnou domluvte nezávislý hovor, kde to probereme rovnou na vašem projektu - naplánovat hovor zdarma zde.


Kdo jsem a proč mi věřit?

Jmenuji se Jakub Herrmann a jsem spoluzakladatel a CEO výkonnostní agentury Placement.cz

pod mými rukami prošlo již více než 150 skvělých e-shopů, které dnes obsazují první místa e-shopu roku, čteme si o nich ve forbes a nebo nejsou tolik známí, ale živí desítky lidí a jsou neuvěřitelně šikovní a ziskoví.

Mám za sebou správu reklam za více jak 600 miliónů korun a to nejen v česku, ale z velké části v zahraničí.

Naše mise je pomáhat e-shopům z česka růst až za hranice!

Mimo jiné také školím ve firmách, přednáším na konferencích a jsem garant PPC summitu Czech online Expo.

Je toho daleko více, mrkněte se sami na naše reference a případové studie.

Co se v kurzu naučíte:

  • Najít produkty, které vám vydělávají nejvíc – a posílit jejich prodej.

  • Víte které produkty mají dobrý konverzní poměr? – a naopak které špatný? Ukážeme si jak to najít a co s tím dělat.

  • Zvýšit marži bez negativní reakce zákazníků – konkrétní tipy, jak upravit ceny a dopravu.

  • Optimalizovat nabídku a doplňkové prodeje – vydělat víc na každé objednávce.

  • Forecast - máte roční, měsíční, týdenní a denní plán, který ověřujete s realitou? Ukážeme si detailně jak na to včetně vzorových tabulek.

  • Jaký denní obrat / zisk potřebujete - ukážeme si jak to zjistit a nastavit.

  • Jak zvýšit konverzní poměr? Existuje mnoho cest, ukážeme si jen ty, co nám reálně fungují nejvíce.

  • Jak naslouchat zákazníkům - zjistěte proč nakoupili u vás a v čem jste dobří.

  • Měřit dopad změn – jednoduchý systém, který vám ukáže, kolik jste reálně vydělali navíc.

  • Jak postavit efektivní reklamy - a to pro HERO produkty, ale i další.

Kompletní obash kurzu:

1. díl - Clarity - praktické vylepšení UX a konverzního poměru.

2. díl - Dopravné: Kolik vás stojí a kde ušetřit.

3. díl - Kam vodíte drahou návštěvnost?

4. díl - Jaké produkty mají vysoký / nízký konverzní poměr a co s tím?

5. díl - Nejlevnější marketing? Ten, co posíláte pravidelně.

6. díl - Pravidelné drobné vylepšení má smysl více, než drahé velké změny.

7.díl - Jdeme s HERO produkty škálovat e-shop.

8. díl - Jste důvěryhodní?

9. díl - Jak pracovat s reklamou, která má špatné výsledky a jak škálovat?

10. díl - Jakou denní marži potřebujete?

11. díl - Forecast - plánujeme ziskovost.

12. díl - Black Friday, Dny Mariane a Vánoce


Pro koho je kurz určen:

  • Majitele a manažery e-shopů, kteří chtějí vyrůst.

  • Marketingové specialisty, kteří potřebují pro klienta hmatatelné výsledky.

  • Pro marketingové agentury, které neví jak pomoci klientovi škálovat jeho e-shop.


Jak kurz probíhá:

  • On-line video lekce – krátké, praktické, ihned použitelné.

  • Hotové šablony – stačí doplnit vaše čísla a máte jasný plán.

  • Mentoring a poradenství - po celou dobu mě a mé kolegy máte k ruce.


🎯 Výsledek:

  • Za 10 dní vyprodaná šarže.

  • Meziroční růst z 50 miliónů Kč na 100 miliónů Kč.

  • Růst e-shopu skrze úzkou cílovou skupinu.


Přestaňte nechávat peníze na stole.

Rezervujte si místo ještě dnes a získejte kurz za nejnižší cenu, za jakou kdy bude k dispozici.

TO

Tomáš Ganóci Sachasport s.r.o.

S naší marketingovou agenturou jsme opravdu spokojeni. Dostáváme od nich pravidelné a srozumitelné reporty, takže máme vždy přehled o tom, jak se věci vyvíjejí. Moc si ceníme toho, že se starají o všechny naše potřeby – od PPC reklam na Seznamu, Google, Facebooku až po e-mail marketing. Kromě toho nám často dávají super tipy, co na e-shopu vylepšit nebo opravit, což je pro nás velkým přínosem. Jsou to profíci a spolupráce s nimi nám dává smysl.

TO

Zbyněk Kašing, Manutea.cz a Manucafe.cz

PLACEMENT drží slovo, růst i PNO. To by asi mělo stačit pro většinu... No, ale když bych chtěl přemýšlet dál, tak firma nestojí jen na Lukym a Kubovi, ale daří se jim vychovávat stále nové schopné lidi, kteří jsou nasáklí férovým přístupem firmy, a to už bych řekl, že je unikát, který nefunguje všude. Takže díky za vás.

TO

Michal Hladík Smartydům.cz Smartyhodinky.cz

Přínos pro nás zejména v začátcích spolupráce spočíval v tom, že kampaně se vytvořily rychle a očividně kvalitně, jelikož nárůst obratu a snížení PNO byl prakticky okamžitý. I po několika letech spolupráce se nám líbí aktivní přistup k optimalizacím kampaní a také k měsíčním přehledným reportům, což nám šetří spoustu času. Neopomenu také pružnou komunikaci a to zejména v případech, kdy se vyskytne jakýkoliv problém či rychlý požadavek z naší strany.

2 990 Kč4 990 Kč

Chci zvýšit ziskovost!

Celkem:2 990 Kč
Platba je zabezpečena platební bránou Stripe.

Často kladené otázky